Nota prawna
0 zł prowizji za wypłaty z bankomatów sieci Planet Cash oraz za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce, które obsługują te funkcje. 0 zł prowizji za wypłaty ze wszystkich bankomatów w pozostałych krajach UE, w Wielkiej Brytanii oraz w Islandii, Norwegii i Liechtensteinie. Operator bankomatu może, niezależnie od Banku, pobrać prowizje za transakcje (tzw. surcharge). Opłata za prowadzenie rachunku: 0 zł lub 9 zł, opłata za obsługę karty: 0 zł lub 5 zł. Opłaty nie są pobierane w przypadku wykonania w poprzednim miesiącu min. pięciu transakcji bezgotówkowych kartą debetową wydaną do Konta Proste Zasady, telefonem (zbliżeniowo) lub BLIKIEM, bez względu na kwotę transakcji. Opłata za wydanie karty: 0 zł za kartę z wizerunkiem standardowym lub 10 zł za wydanie i wznowienie karty z wizerunkiem innym niż standardowy. Opłaty za prowadzenie rachunku, wydanie i obsługę karty nie są pobierane od Klientów, którzy nie ukończyli 26 roku życia.
Oferta Specjalna „Bonus za aktywność” (edycja 2/2022). 6% w skali roku do 10 tys. zł przez 12 miesięcy. Możesz przystąpić do oferty do 31.07.2022 r., jeśli nie miałeś/aś u nas konta osobistego od 1.09.2019 r. do 31.05.2022 r. Aby skorzystać z oferty: otwórz konto osobiste, na które będziesz otrzymywać co miesiąc wynagrodzenie min. 2000 zł oraz wyraź zgody marketingowe.
Szczegółowe warunki Oferty Specjalnej znajdują się w regulaminie. Regulamin, opłaty i prowizje dostępne na getinbank.pl i w placówkach Banku. Elastyczne Konto Oszczędnościowe i Konto Osobiste to prowadzenie rachunków płatniczych. Wydanie karty do konta to usługa wydania karty płatniczej. Korzystanie z karty do konta to obsługa karty debetowej. Wypłaty z bankomatów to usługa wypłaty gotówki. Bankowość Internetowa i Mobilna (aplikacja Getin Mobile) to usługa bankowości elektronicznej.
Sposób użycia bonów podarunkowych określają ich dostawcy w swoich regulaminach, które są dostępne na getinbank.pl, w Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz na stronach internetowych dostawców.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Getin Bank jest częścią Getin Noble Bank S.A.
Najwyższe standardy naszej obsługi potwierdzają liczne nagrody i czołowe miejsca w rankingach jakości i satysfakcji. Zajęliśmy:
- 2. miejsce w kategorii „Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” oraz 3. miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy” w rankingu Złoty Bankier 2022. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Minds & Roses i Obserwatorium.biz;
- 1. miejsce w kategorii „Newsweek - bankowość zdalna” oraz 2. miejsce w kategorii „Newsweek - bankowość tradycyjna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 2021;
- 1. miejsce w kategorii „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” oraz 2. miejsce w kategorii „Najlepsza obsługa w placówce” w 7. edycji rankingu Instytucja Roku. Ranking organizował portal mojebankowanie.pl.
Szczegółowe informacje o tych rankingach oraz informacje o naszych pozostałych nagrodach, odnajdziesz na stronie:
getinbank.pl/nagrody.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na
getinbank.pl/slownik.
Jesteśmy częścią Getin Noble Bank S.A.
Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C.
Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, Telefon: +48 664 919 797 lub +48 (32) 604 30 01 (z zagranicy) Mail:
getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
iod@gnb.pl.
Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prezentacji usług oferowanych przez Bank, nie dłużej jednak niż 90 dni. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.