Getin Bank

Lokata
3,9% w skali roku

  • Na 4 miesiące, kwota lokaty
    od 500 zł do 1 000 000 zł
  • Bez utraty odsetek przy zerwaniu
    lokaty
  • Dla Klientów, którzy udzielą Zgód
    marketingowych
NOTA PRAWNA

Czy muszę posiadać konto osobiste w Getin Banku?

Nie, nie ma potrzeby zakładania rachunku, choć ułatwia on zarządzanie lokatami - przelewy pomiędzy rachunkami w Getin Banku następują w czasie rzeczywistym.

Ile mam czasu na opłacenie złożonego wniosku?

Wniosek o e-lokatę należy opłacić w ciągu 7 dni od daty jego złożenia.

Nota prawna

Promocja 'Lokata / e-Lokata na Nowe Środki VII – 4. edycja’ (dalej: „Promocja”) dotyczy możliwości założenia Lokaty na Nowe Środki VII – 4. edycja albo e-Lokaty na Nowe Środki VII - 4. edycja (dalej: „Lokata” lub „e-Lokata”) na okres 4 miesięcy i 12 miesięcy z Nowych Środków określonych w Regulaminie Promocji, tj. nadwyżki powyżej salda środków złotowych Klienta w Getin Noble Banku (wg stanu 02.12.2018 r.) . Warunkiem skorzystania z promocyjnych warunków jest wyrażenie Zgód marketingowych dla Getin Noble Bank S.A. Szczegóły w Regulaminie Promocji. Oprocentowanie Lokaty i e-Lokaty podane jest w skali roku według stanu na dzień 07.12.2018 r. i ma zastosowanie w pierwszym okresie umownym Lokaty i e-Lokaty. Po upływie okresu promocyjnego oprocentowanie Lokaty i e-Lokaty będzie zgodne z oprocentowaniem określonym w Regulaminie Promocji. W danej edycji Promocji dla każdego okresu lokowania (4 i 12 miesięcy) istnieje możliwość założenia jednej Lokaty albo jednej e-Lokaty z Nowych Środków objętej oprocentowaniem promocyjnym, na kwotę maksymalnie 1 000 000 zł. Powyżej tej kwoty jest zakładana druga lokata na taki sam okres, z oprocentowaniem podstawowym wskazanym w Regulaminie Promocji. Brak wyrażonych Zgód marketingowych uniemożliwi skorzystanie z promocyjnych warunków e-Lokaty/Lokaty. Klient może w takim wypadku założyć lokatę na warunkach określonych w standardowej ofercie Banku. Przystąpienie do Promocji możliwe jest w terminie 7 - 20 grudnia 2018 r. Getin Bank jest częścią Getin Noble Bank S.A.
Koszt za minutę połączenia 0,36 zł brutto, numer dla Klientów indywidualnych dostępny całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym:
  • przez prowadzenie Konta Osobistego i Konta Oszczędnościowego rozumie się usługi prowadzenia rachunku płatniczego,
  • przez wydanie karty debetowej rozumie się usługę wydania karty płatniczej,
  • przez korzystanie z karty do konta rozumie się obsługę karty debetowej, (jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty obciąża saldo rachunku płatniczego płatnika)
  • przez wypłaty z bankomatów rozumie się usługę wypłaty gotówki,
  • przez Bankowość Internetową i Mobilną rozumie się usługi bankowości elektronicznej
  • przez przelew krajowy rozumie się usługę polecenia przelewu z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej


Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank).

Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy) Mail: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych .

Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prezentacji usług oferowanych przez Bank, nie dłużej jednak niż 90 dni. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.
Zadzwoń do Banku