Getin Bank

Lokata na Nowe Środki
2,1% w skali roku

  • Na 3 miesiące, kwota lokaty
    od 500 zł do 100 000 zł
  • Dla Klientów, którzy udzielą Zgód
    marketingowych
NOTA PRAWNA

Czy muszę posiadać konto osobiste w Getin Banku?

Nie, nie ma potrzeby zakładania rachunku, choć ułatwia on zarządzanie lokatami - przelewy pomiędzy rachunkami w Getin Banku następują w czasie rzeczywistym.

Ile mam czasu na opłacenie złożonego wniosku?

Wniosek o lokatę należy opłacić w ciągu 7 dni od daty jego złożenia.

Nota prawna

Promocja 'Lokata na Nowe Środki X edycja’ (dalej: „Promocja”) dotyczy możliwości założenia z oprocentowaniem promocyjnym Lokaty na Nowe Środki X edycja (dalej: „Lokata”) na okres 3, 6 lub 12 miesięcy z wykorzystaniem Nowych Środków określonych w Regulaminie Promocji, tj. nadwyżki powyżej salda środków złotowych Klienta w Getin Noble Banku (wg stanu na 26.06.2019 r.). Warunkiem skorzystania z Promocji jest m.in. wyrażenie Zgód marketingowych dla Getin Noble Bank S.A. Szczegóły w Regulaminie Promocji dostępnym na getinbank.pl oraz w placówkach. Oprocentowanie Lokaty podane jest w skali roku według stanu na dzień 04.07.2019 r. i ma zastosowanie w pierwszym okresie umownym Lokaty. Po upływie okresu promocyjnego oprocentowanie Lokat będzie zgodne z oprocentowaniem określonym w Regulaminie Promocji. Dla każdego okresu lokowania (3, 6 i 12 miesięcy) istnieje możliwość założenia trzech Lokat objętych oprocentowaniem promocyjnym, na kwotę od 500 do 100 000 zł każda.
Przystąpienie do Promocji możliwe jest w terminie 04 lipca - 31 lipca 2019 r. Getin Bank jest częścią Getin Noble Bank S.A. Numer Infolinii dla Klientów indywidualnych 197 97 dostępny całą dobę, 7 dni w tygodniu - opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym:
  • przez prowadzenie Konta Osobistego i Konta Oszczędnościowego rozumie się usługi prowadzenia rachunku płatniczego,
  • przez wydanie karty debetowej rozumie się usługę wydania karty płatniczej,
  • przez korzystanie z karty do konta rozumie się obsługę karty debetowej, (jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty obciąża saldo rachunku płatniczego płatnika)
  • przez wypłaty z bankomatów rozumie się usługę wypłaty gotówki,
  • przez Bankowość Internetową i Mobilną rozumie się usługi bankowości elektronicznej
  • przez przelew krajowy rozumie się usługę polecenia przelewu z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej


Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank).

Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy) Mail: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych .

Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prezentacji usług oferowanych przez Bank, nie dłużej jednak niż 90 dni. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.
Zadzwoń do Banku